Protecció de dades
INFORMACIÓ ADDICIONAL (LEGITIMACIÓ Art. 6.1.I REGLAMENT GENERAL DE PROTECCIÓ DE DADES INTERÈS PÚBLIC I L'Art. 8 LOPD-GDD)
Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?
Identitat: Ajuntament de l'Ametlla del Vallès L' Ametlla del Vallès [P0800500A]
Adreça Postal: Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480
Telèfon: 938432501
Correu electrònic: ametlla@ametlla.cat
Delegat de Protecció de Dades
Dades de contacte:
Correu postal: Registre General. Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480
Amb quina finalitat tractem les seves dades?
En aquesta Entitat tractem la informació obtinguda amb la finalitat de poder tramitar els expedients administratius i les actuacions derivades d'ells.
Per quant temps conservarem les seves dades?
Emmagatzemem les dades durant el temps necessari per poder complir amb les obligacions legals que encomana la normativa administrativa, i sempre, complint almenys amb el temps mínim de conservació de la informació. De conformitat amb el regulat en l'article 26 de la LOPD-GDD serà lícit el tractament per aquesta Entitat de les dades amb finalitats d'arxiu en interès públic, sempre complint amb la normativa vigent d'arxius i documentació.
Existència de decisions automatitzades?
Aquesta Entitat pot prendre decisions automatitzades basades en la cobertura legal que li atorga l'article 41 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Seria qualsevol acte o l'actuació realitzada íntegrament a través de mitjans electrònics en el marc d'un procediment administratiu i en la qual no hagi intervingut de forma directa una persona.
Deurà regular-se la presa de decisions automatitzades en una normativa pròpia, definint en aquesta les especificacions, programació, manteniment, supervisió i control de qualitat. Dita normativa estarà a la disposició dels ciutadans a la seu electrònica d'aquesta Entitat.
Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades personals?
La base legal per al tractament de les seves dades és el compliment d'una missió que és realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics, de conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú.
A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
Les dades es comunicaran a altres Administracions Públiques sempre que sigui necessari per complir amb les finalitats enumerades anteriorment, sempre que existeixi normativa legal que ho empari.
A més, la Entitat té contractada la eina GESTIONA amb la empresa ESPUBLICO SERVEIS PER LA ADMINISTRACIÓ S.A. que és el encarregat del tractament de els dades segons el contracte de encàrrec signat entre les parts.
Quins són els seus drets en relació amb les dades facilitades?
Qualsevol persona té dret a obtenir informació sobre si en aquesta Entitat s'estan tractant les seves dades personals o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, al termini de conservació de les seves dades, fins i tot a obtenir una còpia de les dades objecto del tractament.
Així mateix, té dret de rectificació de les dades si són inexactes. (Per exemple, pot sol·licitar una rectificació del seu domicili, un canvi de nom, etc.).
Els interessats tenen dret a la limitació del tractament, per a això deuran sol·licitar-ho al responsable, el qual deurà suspendre el tractament de les dades quan els ciutadans sol·licitin la rectificació o la supressió de les seves dades, fins que es resolgui la seva sol·licitud.
Els interessats podran exercir el dret de supressió (dret a l'oblit) sempre que es donin les circumstàncies enumerades en el RGPD i segons el regulat en l'article 15 de la LOPD-GDD.
L'afectat pot exercir el dret d'oposició al tractament, sempre per motius relacionats amb la seva situació personal, amb l'excepció del qual s'acrediti un interès legítim, o sigui necessari per a l'exercici o defensa de reclamacions. Igualment, quan el tractament tingui per objecte la mercadotécnica directa.
L'interessat tindrà dret a la portabilitat a obtenir les dades en un format estructurat, d'ús comú i de lectura mecànica, i a transmetre'ls a un altre responsable del tractament quan el tractament estigui basat en el consentiment o s'efectuï per mitjans automatitzats
Els interessats podran exercir els drets enumerats en els paràgrafs anteriors, a través dels formularis disponibles a la seu electrònica d'aquesta entitat o remetent a aquesta un escrit per correu postal.
Tràmits electrònics
Exercici dels Drets de Rectificació, Supressió, Limitació, Portabilitat o Oposició en relació amb Dades de Caràcter Personal | Informació | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica |
Exercici del Dret d'Accés (Dades de Caràcter Personal) | Informació | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica |
Quan puc exercir el dret de reclamació davant l'Autoritat de Control?
Podrà presentar reclamació davant l'Autoritat de Control en matèria de Protecció de Dades competent, especialment quan no hagi obtingut satisfacció en l'exercici dels seus drets, mitjançant escrit dirigit a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/Jorge Juan núm. 6, 28001 Madrid o bé accedint a la seva seu electrònica: https://sedeagpd.gob.es/sede-electronica-web/
Polítiques de cookies?
Podrà accedir a la política de cookies a la seu electrònica de l'Entitat: Política de Cookies
INFORMACIÓ ADDICIONAL (LEGITIMACIÓ Art. 6.1.A REGLAMENT GENERAL DE PROTECCIÓ DE DADES CONSENTIMENT I L'Art. 6 LOPD-GDD)
Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?
Identitat: Ajuntament de l'Ametlla del Vallès L' Ametlla del Vallès [P0800500A]
Adreça Postal: Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480
Telèfon: 938432501
Correu electrònic: ametlla@ametlla.cat
Delegat de Protecció de Dades
Dades de contacte:
Correu postal: Registre General. Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480
Amb quina finalitat tractem les seves dades?
En aquesta Entitat tractem la informació obtinguda amb la finalitat de poder enviar als interessats informació de caràcter general que pugui ser-los d'utilitat.
Per quant temps conservarem les seves dades?
Emmagatzemem les dades durant el temps necessari per poder complir amb les obligacions legals que encomana la normativa administrativa, i sempre, complint almenys amb el temps mínim de conservació de la informació. De conformitat amb el regulat en l'article 26 de la LOPD-GDD serà lícit el tractament per aquesta Entitat de les dades amb finalitats d'arxiu en interès públic, sempre complint amb la normativa vigent d'arxius i documentació.
Existència de decisions automatitzades?
Aquesta Entitat pot prendre decisions automatitzades basades en la cobertura legal que li atorga l'article 41 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Seria qualsevol acte o l'actuació realitzada íntegrament a través de mitjans electrònics en el marc d'un procediment administratiu i en la qual no hagi intervingut de forma directa una persona.
Deurà regular-se la presa de decisions automatitzades en una normativa pròpia, definint en aquesta les especificacions, programació, manteniment, supervisió i control de qualitat. Dita normativa estarà a la disposició dels ciutadans a la seu electrònica d'aquesta Entitat.
Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades personals?
La base legal per al tractament de les seves dades és el consentiment, com a manifestació de voluntat lliure, específica, informada i inequívoca d'acceptació de dit tractament.
A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
Les dades es comunicaran a altres Administracions Públiques sempre que sigui necessari per complir amb les finalitats enumerades anteriorment, sempre que existeixi normativa legal que ho empari.
A més, la Entitat té contractada la eina GESTIONA amb la empresa ESPUBLICO SERVEIS PER LA ADMINISTRACIÓ S.A. que és el encarregat del tractament de els dades segons el contracte de encàrrec signat entre les parts.
Quins són els seus drets en relació amb les dades facilitades?
Qualsevol persona té dret a obtenir informació sobre si en aquesta Entitat s'estan tractant les seves dades personals o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, al termini de conservació de les seves dades, fins i tot a obtenir una còpia de les dades objecto del tractament.
Així mateix, té dret de rectificació de les dades si són inexactes. (Per exemple, pot sol·licitar una rectificació del seu domicili, un canvi de nom, etc.).
Els interessats tenen dret a la limitació del tractament, per a això deuran sol·licitar-ho al responsable, el qual deurà suspendre el tractament de les dades quan els ciutadans sol·licitin la rectificació o la supressió de les seves dades, fins que es resolgui la seva sol·licitud.
Els interessats podran exercir el dret de supressió (dret a l'oblit) sempre que es donin les circumstàncies enumerades en el RGPD i segons el regulat en l'article 15 de la LOPD-GDD.
L'afectat pot exercir el dret d'oposició al tractament, sempre per motius relacionats amb la seva situació personal, amb l'excepció del qual s'acrediti un interès legítim, o sigui necessari per a l'exercici o defensa de reclamacions. Igualment, quan el tractament tingui per objecte la mercadotécnica directa.
L'interessat tindrà dret a la portabilitat a obtenir les dades en un format estructurat, d'ús comú i de lectura mecànica, i a transmetre'ls a un altre responsable del tractament quan el tractament estigui basat en el consentiment o s'efectuï per mitjans automatitzats
Els interessats podran exercir els drets enumerats en els paràgrafs anteriors, a través dels formularis disponibles a la seu electrònica d'aquesta entitat o remetent a aquesta un escrit per correu postal.
Tràmits electrònics
Exercici dels Drets de Rectificació, Supressió, Limitació, Portabilitat o Oposició en relació amb Dades de Caràcter Personal | Informació | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica |
Exercici del Dret d'Accés (Dades de Caràcter Personal) | Informació | Descarregar Instància | Tramitació Electrònica |
Quan puc exercir el dret de reclamació davant l'Autoritat de Control?
Podrà presentar reclamació davant l'Autoritat de Control en matèria de Protecció de Dades competent, especialment quan no hagi obtingut satisfacció en l'exercici dels seus drets, mitjançant escrit dirigit a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/Jorge Juan núm. 6, 28001 Madrid o bé accedint a la seva seu electrònica: https://sedeagpd.gob.es/sede-electronica-web/
Polítiques de cookies?
Podrà accedir a la política de cookies a la seu electrònica de l'Entitat: Política de Cookies
POLÍTICA DE PRIVACITAT DEL CANAL DE DENÚNCIES. INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS.
Responsable del tractament i delegat de protecció de dades
El responsable del tractament de les dades de caràcter personal que es recaptin en el marc del canal de denúncies és Ajuntament de l'Ametlla del Vallès L' Ametlla del Vallès amb C.I.F. P0800500A, domicili en Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480 i telèfon de contacte 938432501. Contacte del Delegat de Protecció de Dades: Plaça de l'Ajuntament 1. L'AMETLLA DEL VALLÈS. 08480.
Minimització de dades i finalitat del tractament
Les dades personals recaptades en el marc del canal de denúncies seran els estricta i objectivament necessaris per tramitar les denúncies rebudes i, en el seu cas, investigar els fets denunciats. Aquestes dades seran tractats amb aquesta exclusiva finalitat i no seran utilitzats per a finalitats incompatibles.
Base jurídica de legitimació
La base jurídica que legitima el tractament de els dades de caràcter personal recaptats en el marc del canal de denúncies és el compliment de una obligació legal derivada de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció (art.6.1.c Reglament UE 679/2016 General de Protecció de Dades). El tractament de categories especials de dades personals per raons de un interès públic general es podrà realitzar conforme a el establert en el article 9.2.g del Reglament UE 679/2016 General de Protecció de Dades.
Destinataris de les dades
Sense perjudici del tractament per part del Responsable del canal de denúncies, la informació de la denúncia i aquella que es recapti en el context de el seu recerca podrà ser comunicada al Delegat de Protecció de Dades, al responsable de els serveis jurídics de la entitat o al òrgan competent per la tramitació de els possibles expedients disciplinaris. Així mateix, podrà ser comunicada, en el seu cas a les autoritats policials o judicials competents en el marc de una recerca o per el exercici de accions legals.
Termini de conservació
Els terminis de conservació de les dades personals seran els establerts en l'article 32 de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
Exercici de drets
En tot cas, les persones que els seus dades es recaptin en el marc del canal de denúncies podran exercitar les seves drets de accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat a través de Exercici dels Drets de Rectificació, Supressió, Limitació, Portabilitat o Oposició en relació amb Dades de Caràcter Personal, així com a presentar una reclamació davant la autoritat de control competent.
Reserva de la identitat del denunciant
El denunciant pugues triar presentar el seu denúncia de manera confidencial o anònima. En cas de que es opti per la presentació de una denúncia anònima, no es recaptaran ni tractaran dades de caràcter personal que permetin identificar al denunciant.
Si el denunciant opta per revelar la seva identitat, aquesta es tractarà de manera confidencial, i la seva identitat no serà revelada a terceres persones alienes a la tramitació de la denúncia. Per aquest motiu, es fa constar expressament que el dret d'accés està limitat a les pròpies dades de caràcter personal. La identitat del denunciant serà en tot cas reservada, no tenint accés el denunciat ni tercers a les dades identificatives del denunciant.
La identitat del denunciant només podrà ser comunicada a l'Autoritat judicial, al Ministeri Fiscal o a l'autoritat administrativa competent en el marc d'una recerca, amb les salvaguardes contingudes en la normativa aplicable.